آسفالت ۱۷ شهریور مرودشت پس از افتتاح ترک برداشت 

اعضای شورای شهر با نظارت بیشتر بر روند آسفالت شهر مرودشت و افزایش تعامل در میان نهادهای فوق می‌توانند گامی موثر در زیبایی شهر بردارند و از اتلاف هزینه‌ها در این بخش خودداری نمایند.

یکی از معیارهای ارزیابی سطح رفاه در هر جامعه‌ای افزایش کیفیت و اجرای آسفالت معابر و پلهای درون شهری محسوب می‌شود.

عملیات روکش و اجرای آسفالت کلیه معابر نیز یکی از اولویتهای اساسی شهر مرودشت محسوب و در واقع نهضت آسفالت شهر مرودشت بر اساس این فلسفه همزمان با بسیاری از شهرهای دیگر کار خود را آغاز کرد که از همان بدو تشکیل همواره با حواشی متعددی همراه بود.

علیرغم تلاشهای بی وقفه شهرداری و شورای شهر مرودشت، متاسفانه شاهد آن هستیم که وضعیت آسفالت معابر مرودشت مطلوب نیست و با وجود اینکه نهضت آسفالت مدت زیادی است کار خود را آغاز کرده است اما هنوز شاهد کوچه‌های خاکی در مرکز و مناطق حاشیه‌ای شهر مرودشت هستیم و بسیاری از خیابانها و کوچه‌هایی که در زمان شهرداران گذشته یا شهردار فعلی آسفالت گردیده است به دلیل نا مرغوب بودن قیر آن فرسوده شده و نیاز به بهسازی مجدد دارد.

در دهه فجر امسال شاهد افتتاح خیابان هفده شهریور مرودشت بودیم که این طرح نوید خوبی برای شهروندان در برداشت و با وجود حواشی که از همان ابتدا این پروژه را همراهی می‌کرد، تعداد زیادی از مردم در مراسم افتتاح این پروژه حضور داشته و احساس رضایت خود را ابراز داشتند.

متاسفانه هنوز یک هفته از افتتاح خیابان هفده شهریور بیشتر نگذشته است که شاهد ترک خوردن آسفالت این خیابان هستیم و این در حالی است که برخی از کارشناسان پیش بینی کرده بودند که انجام عملیات در روزهای بارانی و فصل زمستان کیفیت کار را پایین می‌آورد.

چندی پیش اداره راه و شهرسازی مرودشت نیز، عملیات روکش محور مرودشت تخت جمشید را در روز بارانی انجام داد که این نه تنها کیفیت کار را پایین می‌آورد بلکه موجب هدر رفتن سرمایه‌های بیت المال نیز می‌شود.

در برخی موارد عدم وجود هماهنگی میان شهرداری و ادارات برق، گاز، مخابرات باعث شده است تا پس از آسفالت معابر، ادارات مذکور برای ارائه خدمات به شهروندان سطح آسفالت را تخریب می‌کنند.

 اعضای شورای شهر با نظارت بیشتر بر روند آسفالت شهر مرودشت و افزایش تعامل در میان نهادهای عایق کاری می‌توانند گامی موثر در زیبایی شهر بردارند و از اتلاف هزینه‌ها در این بخش جلوگیری نمایند.

منبع:وبسایت مرودشت نا